Uporabniška izkušnja
in razvoj prototipov
4
osnovni pojmi
Izhodišča ali želje
Digitalna transformacija
Izboljšanje poslovnih rezultatov
Grajenje ugleda
Cilji
Boljše uporabniške izkušnje
Prenova in razvoj aplikacij
Zasnova spletnega nastopa
Postavitev e-trgovine
Uporabnik
Vedenje uporabnikov
Testiranje uporabnosti
Analiza rezultatov
Segmentiranje
Personalizacija
Produkti in vsebine
Prototipi aplikacij
Uporabniški vmesniki
Spletne strani in trgovine
Prezentacije
Infografike
Tiskovine
Oglasi
Animacije / Video
Pristop
Najprej spoznamo Vas, Vaše kupce ter razmere in izzive s katerimi se soočate. Z analizo trenutnega stanja in pozicije poiščemo neizkoriščene potenciale. Uporabnika postavimo v središče dogajanja in postavimo cilje projekta, ki se strogo ujemajo z vašimi poslovnimi cilji. S pravilnim razumevanjem nato oblikujemo in razvijemo izjemno uporabniško izkušnjo, ki zadovolji poslovne cilje in potrebe uporabnikov.
Ključni elementi
UI in UX razvoja
Za vsakim uspešnim digitalnim izdelkom ali prototipom, se skriva dobro premišljen načrt, Le ta vsebuje osnovne elemente, ki jih skrbno upoštevamo, da to dosežemo. Stalen dialog je lahko včasih najbolj ključen dejavnik, saj se na ta način lahko izognemo morebitnim pastem.
01
Strategija
Najprej definiramo cilje izdelka ali storitve ter poslovne cilje. Omembe vredna je tudi grafična podoba blagovne znamke, saj preko nje uporabniki identificirajo in prepoznajo določen izdelek, storitev. Uporabniki se segmentirajo in razdelijo po skupinah, ter postavijo v središče projekta.
02
Obseg
Poznamo cilje in uporabnike ter njihove zahteve, zato moramo definirati obseg, da vemo kaj izdelujemo in kaj ne. Na izdelek pogledamo s strani funkcionalnosti in vsebin. Popišemo zahteve uporabnikov. Definiramo vsebine, zberemo ideje in postavimo prioritete.
03
Struktura
V tem procesu načrtujemo interakcijo uporabnika z izdelkom in arhitekturo informacij. Z organiziranjem informacij določimo kako uporabniki le te vidijo in razumejo. Prikažemo jih lahko glede po hirarhiji, matrici, organsko, … Ko so informacije smiselno povezane postavimo uporabniško pot, da vidimo kako se bo uporabnik obnašal in kaj deluje najbolje.
04
Skelet
Znano nam je kako bo izdelek deloval, tako da lahko določimo obliko in postavitev funkcionalnosti. Oblikujemo Wireframe in definiramo postavitve layoutov ter elementov. Z osredotočenostjo na uporabnikove cilje, postavimo besedila, podatke in akcije, da je vse skupaj urejeno, smiselno in enostavno za uporabo. Vse skupaj oblikujemo v uporabniški vmesnik.
05
Površje
Poskrbimo da se elementi , ki se morajo med seboj razlikovati, razlikujejo a ohranjajo rdečo nit čez celoten projekt. Ohranjamo mejo med obliko in postavitvijo, ki je vsem znana ter inovativnostjo. Oblikujemo elemente, barve, postavitve in določimo tipografije. Skelet pretvorimo v prototip in prikažemo končni izgled produkta, kjer si naročnik in uporabniki lažje predstavljajo končni produkt.
Naši uspešni
Projekti
Veliko je referenčnih zgodb, ki smo jih ustvarili skupaj in katerim smo s svojim znanjem dali prepoznavnost. Vsaka nam veliko pomeni a tukaj smo zbrali le nekaj od njih.