Razvoj aplikacij

Uporabniška izkušnja
in razvoj prototipov

S kombinacijo različnih veščin pomagamo podjetjem pri idejni zasnovi, razvoju in oblikovanju konceptov produktov ter storitev, ki izboljšajo uporabniško izkušnjo.

4
osnovni pojmi

idengo izdelava spletnih strani in trgovin

Izhodišča ali želje

Digitalna transformacija
Izboljšanje poslovnih rezultatov
Grajenje ugleda

idengo izdelava spletnih strani in trgovin

Cilji

Boljše uporabniške izkušnje
Prenova in razvoj aplikacij
Zasnova spletnega nastopa
Postavitev e-trgovine

idengo izdelava spletnih strani in trgovin

Uporabnik

Vedenje uporabnikov
Testiranje uporabnosti
Analiza rezultatov
Segmentiranje
Personalizacija

idengo izdelava spletnih strani in trgovin

Produkti in vsebine

Prototipi aplikacij
Uporabniški vmesniki
Spletne strani in trgovine
Prezentacije
Infografike
Tiskovine
Oglasi
Animacije / Video

Pristop

Najprej spoznamo Vas, Vaše kupce ter razmere in izzive s katerimi se soočate. Z analizo trenutnega stanja in pozicije poiščemo neizkoriščene potenciale. Uporabnika postavimo v središče dogajanja in postavimo cilje projekta, ki se strogo ujemajo z vašimi poslovnimi cilji. S pravilnim razumevanjem nato oblikujemo in razvijemo izjemno uporabniško izkušnjo, ki zadovolji poslovne cilje in potrebe uporabnikov.

Razvoj aplikacij 1

Ključni elementi

UI in UX razvoja

Za vsakim uspešnim digitalnim izdelkom ali prototipom, se skriva dobro premišljen načrt, Le ta vsebuje osnovne elemente, ki jih skrbno upoštevamo, da to dosežemo. Stalen dialog je lahko včasih najbolj ključen dejavnik, saj se na ta način lahko izognemo morebitnim pastem.

01

Strategija

Najprej definiramo cilje izdelka ali storitve ter poslovne cilje. Omembe vredna je tudi grafična podoba blagovne znamke, saj preko nje uporabniki identificirajo in prepoznajo določen izdelek, storitev. Uporabniki se segmentirajo in razdelijo po skupinah, ter postavijo v središče projekta.

 

 

02

Obseg

Poznamo cilje in uporabnike ter njihove zahteve, zato moramo definirati obseg, da vemo kaj izdelujemo in kaj ne. Na izdelek pogledamo s strani funkcionalnosti in vsebin. Popišemo zahteve uporabnikov. Definiramo vsebine, zberemo ideje in postavimo prioritete.

03

Struktura

V tem procesu načrtujemo interakcijo uporabnika z izdelkom in arhitekturo informacij. Z organiziranjem informacij določimo kako uporabniki le te vidijo in razumejo. Prikažemo jih lahko glede po hirarhiji, matrici, organsko, … Ko so informacije smiselno povezane postavimo uporabniško pot, da vidimo kako se bo uporabnik obnašal in kaj deluje najbolje.

04

Skelet

Znano nam je kako bo izdelek deloval, tako da lahko določimo obliko in postavitev funkcionalnosti. Oblikujemo Wireframe in definiramo postavitve layoutov ter elementov. Z osredotočenostjo na uporabnikove cilje, postavimo besedila, podatke in akcije, da je vse skupaj urejeno, smiselno in enostavno za uporabo. Vse skupaj oblikujemo v uporabniški vmesnik.

05

Površje

Poskrbimo da se elementi , ki se morajo med seboj razlikovati, razlikujejo a ohranjajo rdečo nit čez celoten projekt. Ohranjamo mejo med obliko in postavitvijo, ki je vsem znana ter inovativnostjo. Oblikujemo elemente, barve, postavitve in določimo tipografije. Skelet pretvorimo v prototip in prikažemo končni izgled produkta, kjer si naročnik in uporabniki lažje predstavljajo končni produkt.

Naši uspešni

Projekti

Veliko je referenčnih zgodb, ki smo jih ustvarili skupaj in katerim smo s svojim znanjem dali prepoznavnost. Vsaka nam veliko pomeni a tukaj smo zbrali le nekaj od njih.