Razvoj blagovne znamke in CGP

Razvoj znamke Grafično oblikovanje Izdelava logotipa Izdelava vizitk Izdelava tiskovin po meri

Z idejo in grafičnim oblikovanjem pomagamo
doseči močne identitete, ki
odražajo osebnost.

Razvoj blagovne znamke in CGP 7

Pri zagotavljanju najboljšega razmerja med
ceno in kakovostjo, so nam v pomoč
izkušnje in inovativne rešitve.

Znanje

Profesionalni logotipi in vizitke, ter celostne grafične podobe podjetja prilagojene kulturi in temeljnim vrednostim vaše blagovne znamke. Vzpostavimo strateški pristop in ustvarjamo edinstvene identitete blagovne znamke.

Današnji potrošnik ne kupuje blagovne znamke, temveč se ji pridružuje. Zato so najboljše blagovne znamke preproste: razumljive so in jih je nemogoče prezreti.

Kot studio se vse, kar počnemo, osredotoča na pomoč znamkam, da poenostavijo in pojasnijo, kdo so in za kaj se zavzemajo. Skupaj z vami postavimo prave cilje in usmeritve. Potrudimo se, da bi kupce pravilno in učinkovito obveščali in usmerjali k izvajanju željenih akcij.

Od strategije do aktivacije sodelujemo z našimi partnerji, da izdelamo vsebino, trenutke in sporočila, ki gradijo sodobne blagovne znamke, in jih izrazimo jasno, avtentično in na nepričakovane načine.

Naša storitev grafičnega oblikovanja in priprave za tisk, omogoča blagovnim znamkam, da so drugačne kot konkurenca. S kreativnim oblikovanjem ponesemo vašo blagovno znamko v višave in predstavimo vaše podjetje na pravi način.

Za najboljši rezultat so poleg osnovnih zahtev pomembne vaše želje. Vedno se dogovorimo o podrobnostih, saj moramo spoznati vašo dejavnost, vizijo in želje, da se z oblikovanjem približamo bistvu vaše blagovne znamke.

Na podlagi vaših želja in podatkov, poskrbimo za oblikovanje in vam predstavimo več idejnih predlogov. Po izboru treh najljubših predlogov le te prilagodimo in izpopolnimo, ter se držimo 4 pomembnih lastnosti: enostavnosti, brezčasnosti, prepričljivosti in kreativnosti.

Ko je izdelava logotipa končana preidemo na vizitko in celostno grafično podobo, ki zajema uporabo logotipa tudi na dopisnih listih, računih, žigih ter na vseh vrstah tiskovin. Tako je logo pripravljen za široko uporabo.

Poskrbimo, da vsi elementi celostne grafične podobe podjetja delujejo enotno, saj tako večajo prepoznavnost vaše blagovne znamke in s tem tudi vašo tržno vrednost

Množično oglaševanje je na uporabnike delovalo tako, da smo selektivno pozorni. Ponudbo znamke lahko opazimo le, če nam ponuja natančno to, kar iščemo.

Skupaj z vami, pogledamo skozi oči stranke, da bi lahko predstavili znamko in produkte v skladu z njenimi pričakovanji. Več znamk – je lahko tudi več zmede, če le te niso jasno povezane.

Saj veste, da dobra embalaža izstopa in prodaja. Je zadnji stik stranke z izdelkom in dejansko edini pravi oglas za izdelek.

Lastne vsebine so tiste, ki odražajo identiteto vaše znamke in odličen način, da s svojim strankami delite izkušnje, poglede in pa, da jim posredujete zgodbo s katero se bodo lahko poistovetili.

  • Temelji blagovne znamke
  • Zasnova
  • Koncept
  • Nastavitev pričakovanj
  • CGP
  • Grafično oblikovanje
  • Oglaševanje
  • Družbeni mediji
  • Logotip
  • Vizitike, stampiljke
  • Letna poročila
  • Tiskovine
  • Embalaža
  • Reklamni materiali
  • Animacije
  • Video produkcija

Razvoj blagovne znamke in CGP 8

Razvoj blagovne znamke in CGP 9

Proces

Strategija

Najprej se srečamo, da bi razumeli blagovno znamko skozi raziskave, nato se poskusimo pogovoriti o planih in ambicijah in na koncu skupaj sestavimo strategijo s pomočjo katere bomo dosegli cilje.

Kreativa

Zasnova znamke je ustvarjalni proces, ki spremeni ime v osebnost in idejo na papirju v živo bitje. Pri delu smo navdihnjeni s stvarmi, ki nas obkrožajo, dogajanji, spomini, željami, filmi, glasbo, igrami, …

Vsebina

Trudimo se ustvarjati izvirno vsebino, ki je vredna blagovne znamke, z vključevanjem različnih medijev (videom, fotografijo, pisanjem in drugimi kategorijami).

Razvoj in nadgradnja

Razvoj je ključni del naše celotne ustvarjalnosti in prispeva k blagovnim znamkam. Razvoj prinaša tehnologijo ljudem. Obstajajo manjši popravki in obstajajo močne in trajne rešitve. Prilagajanje je ključnega pomena za izgradnjo blagovnih znamk

Tehnologija

Z uporabo sodobnih tehnologij omogočimo kvalitetno
oblikovanje in razvoj produktov, ki
prinašajo rezultate.

WordPress

Woocommerce

Magento

Joomla

PHP MySql

.net

Angular

Java

jquery

Bootstrap

css3

html5

Google Analytics

Mailchimp

Adobe

Štirje načini sodelovanja z nami

Razvoj blagovne znamke in CGP 1

Fiksna cena

Ta poslovni model uporabljamo le za projekte z vnaprej določenim obsegom dela in časovnico. Je odlična vrsta sodelovanja, ki je idealna za projekte, pri katerih se pričakuje malo ali skoraj nič sprememb, glede na značilnosti in celoten obseg projekta.

Razvoj blagovne znamke in CGP 2

Glede na čas in materiale

Ta model se uporablja za večino projektov razvoja novih izdelkov, saj je njihov obseg zelo pogosto težko napovedati – najpogosteje zaradi števila interacij. Začnemo s široko napovedjo proračuna in časovnega načrta, ki potem podrobneje obravnava vsako naslednjo fazo, da lahko zagotovimo popoln nadzor nad porabo.

Razvoj blagovne znamke in CGP 3

Pogodbeno partnerstvo

Potrebujete pomoč, a nimate potrebe po zaposlitvi razvijalcev in oblikovalcev. Morda potrebujete le nekoga, ki bi kreativno vodil projekt. Tu smo za vas. Na nek poseben način smo vaši “zaposleni”. Postanemo del vaše ekipe.

Razvoj blagovne znamke in CGP 4

Svetovanje in usposabljanje

Strategije ali izobraževalna srečanja potekajo s partnerji, ki želijo revidirati svoje strategije in izdelke, ali pa preprosto dvigniti svoje znanje o digitalnem marketingu.